We zetten ons elke dag in om jou de beste zorg te bieden. We voldoen aan alle certificaten en keurmerken rondom echoscopie en zijn lid van brancheorganisaties die toezien op kwaliteit.

Al onze echoscopistes zijn lid van de Beroepsvereniging Echoscopisten Nederland (BEN).

We werken met de modernste echo-apparatuur. Dit geeft de mooiste beelden en is 100% veilig voor jou en je kindje.

Uiteraard gaan we zorgvuldig om met jouw gegevens en privacy. Hierover lees je alles in onze Privacy verklaring.

In onze Algemene voorwaarden staat meer informatie over de regels die gelden voor ons als echocentrum en voor jou als client.

Jij staat bij ons centraal. Wij vinden het belangrijk dat jij na elk bezoek tevreden naar huis gaat. Heb je dat niet zo ervaren en is er iets gebeurd waar jij je (achteraf) niet prettig bij voelt? Dan horen we dat heel graag van je.

Als je een klacht hebt kan je dit mailen aan onze coördinator Tabeia, via tabeia@de-schoot.nl. Binnen 2 dagen neemt zij contact met jou op. Het liefst gaan we met jou in gesprek over je ervaring, zodat wij ervan kunnen leren en onze dienstverlening kunnen verbeteren. We zoeken samen een oplossing.

Ben je niet tevreden over de uitkomst van het gesprek? Dan kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris van het CBKZ. Het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg bemiddelt bij klachten. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk en staat jou bij in het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk.

Je kunt de klachtenfunctionaris bereiken via 088-0245123 (op werkdagen tussen 9.00-12.00 en 13.00-16.00) en via email: klachtverloskunde@cbkz.nl